Időpont: 2014. június 5-12. (4 nap)
(Képzési napok: 2014. 06. 05., 2014. 06. 06., 2014. 06. 11., 2014. 06. 12.)
Tematika:
1. nap: Online stratégia, weboldal
2. nap: Online reklámozás
3. nap: Online értékesítés
4. nap: Közösségi média eszközök; kampány / kommunikáció eredményességének mérése; énmárka. Összefoglalás.
Részletes tematika: Online marketing képzés részletes tematika
Oktatók:
Berényi Konrád
közgazdász, internetes marketing tanácsadó
http://onlinemarketing.blog.hu/
György Éva
tanácsadó (CEMP Sales House)
Online marketing képzésünk összefoglaló, ismeretrendszerező jellegű, ajánljuk kezdőknek és haladóknak egyaránt!
A résztvevők az alábbi kompetenciákat szerzik meg, illetve fejlesztik a képzés során:
• Online marketing stratégia alkotása céges stratégia alapján
• Online marketing kampány büdzsé tervezése
• Online marketing eszközök (keresőhirdetések, PR eszközök, bannerek, vírusmarketing eszközök stb.) használhatóságának felmérése és opcionális használata a stratégiai céloknak megfelelően
• Hírlevélküldés, kapcsolódó adatbázis építés és fenntartás menedzselése
• Weboldal, microsite és márkasite fejlesztés és átalakítás menedzselése
• Nyereményjátékok tervezése, kivitelezése
• Bannerek, hirdetések és kapcsolódó médiavásárlói tevékenység kitalálása és levezetése
• Reklámkampányok futtatása, eredmények mérése, feldolgozása
• Webáruház és direkt eladási modulok gyakorlati megvalósítása
• Különböző mérési eredmények hasznosítása
További információ: http://www.samling.hu/online_marketing
Hallgatóink írták:
A 4 napos online marketing képzés során tetszett...
"jó a tematika"
"a személyes kommentek hozzáfűzése az előadáshoz"
"részletes jegyzet"
"átfogó áttekintést nyújtott, gyakorlati tanácsokat adott"
"gyakorlati példák"
"az előadók szakmai felkészültsége"
"aktualitás"
"a tematika és a bemutatott példák"
"Sok újdonsággal ismerkedtem meg!"
"nagyon figyelmesek"