A szolgáltatások a fizikai termékekhez képest olyan különleges tulajdonságokkal is rendelkeznek, amelyet a hagyományos marketing nem feltétlenül tud hatékonyan kezelni. Ez pedig nem csak a szolgáltatásokkal foglalkozó cégeknek okoz fejtörést. Manapság ugyanis egyre gyakoribb, hogy a termékek értékesítése mellett egy cég valamiféle szolgáltatást nyújt, legyen szó ügyfélszolgálatról, szállításról stb.
Korábbi tanfolyami résztvevőink is jelezték nekünk, hogy a mindennapi munkájuk során gyakran találkoznak ezzel a problémával, illetve, hogy tapasztalatuk szerint a piacon található marketing képzések is sokkal inkább termék központú tudást nyújtanak, pedig igény lenne egy a szolgáltatásokra fókuszáló marketing tréningre, tanfolyamra is.
Erre a megnövekedett igényre kíván segítséget nyújtani októberben induló, 2 napos Szolgáltatásmarketing képzésünk, ami szolgáltatások jellegzetességeit, sajátos kutatási eljárásait, gyakorlatát foglalja össze.
Képzésünk célja, hogy segítséget nyújtson azon cégeknek, melyek nem fizikai tárgyakat/termékeket értékesítenek, hanem - akár a fizikai termék mellé - valamiféle szolgáltatást nyújtanak.
Tematikánkat úgy alakítottuk ki, hogy ne csak marketingesek számára nyújtson gyakorlatban alkalmazható tudást, hanem olyan szakembereknek is, akik a szolgáltatások értékesítési folyamatában menedzsment/marketing/kommunikáció ... szinten vesznek részt.
Ízelítő a 2 napos képzés tematikájából
- Célcsoportok
- 10 K
- SWOT - ESETTANULMÁNYOK
- MIR
- MIR - ESETTANULMÁNYOK
- Exponenciális tervezés
- Kulcs a szolgáltatásmarketinghez