Sämling Kft. - Az üzleti tudás forrása

Marketing képzések

Nemzetközi Marketing Menedzsment képzés

Február 28-ig 15% kedvezménnyel!

2018. február 13. - Sämling Admin

Jelentkezzen február 28-ig május 25-én induló Nemzetközi Marketing Menedzsment képzésünkre és mi 15%, azaz 45 000 Ft kedvezményt biztosítunk a képzés árából! 

adj_egy_konyvet_nap_1.jpg

 

Gyakorlatban is alkalmazható tudást, hazai és nemzetközi marketing ismereteket sajátíthat el Marketing Menedzsment képzésünkön.

A marketing definícióival, hatáskörével, hirdetési és értékesítési promócióival ismerkedhet meg. Az alapoktól egészen a nemzetközi marketing menedzsment stratégiákig, mindennel, ami marketing.
Képzésünk fókuszában a nemzetközi elméleti és gyakorlati tudás elsajátítása áll, esettanulmány feldolgozásán keresztül, adatokkal, elemzésekkel, különböző piaci helyzet teremtésével, modellezésével.

Ez a marketing szemléletű menedzsment képzés fejleszti a résztvevők ismereteit és segíti őket egyedi megoldások kidolgozásában, önálló célok megvalósításában.
 
Interaktív, nemzetközi és hazai példák sokaságát felsorakoztató képzés, ahol 7 oktatási napba sűrítve egy MBA képzési modul tudásanyagát sajátíthatja el!
 
Marketing elmélet és gyakorlat érthetően nem marketingeseknek is!

Facebook marketing képzés

az alapoktól a gyakorlatig

facebook_marketing_facebook_poszt.jpg
A Facebook mára meghatározó szerepet tölt be szinte minden vállalkozás életében. Aki jól tudja használni hirdetési rendszerét, az gyakorlatilag pár kattintással elérheti célközönségét. Ahhoz, hogy könnyebben megtanulja kezelni a hirdetési rendszert, létrehoztuk kiscsoportos, gyakorlatorientált, összefoglaló Facebook képzésünket, amely végigkíséri a résztvevőt az alapoktól a gyakorlatig.
1 napos ALAPOZÓ tanfolyamunkat azoknak ajánljuk, akik tervezik bevezetni a Facebook-ot marketing tevékenységükbe, vagy már próbálkoznak vele, de szeretnék jobban, hatékonyabban csinálni.
Az elméleti összegzést követően amiről szó lesz, az csakis a tapasztalati tudás: az elmúlt öt év céges Facebook jelenlétei alapján állt össze a képzés anyaga.
 
A képzés 2. napja HALADÓ jellegű, itt csak gyakorlatról (Facebook hirdetésekről) lesz szó. Többek között a képzésen megtekintheti, hogyan lehet hirdetési fiókot és hirdetéseket létrehozni, számlázási és remarketing beállításokat végezni és statisztikákat lekérni. 
További részletek a képzésről: http://www.samling.hu/facebook-marketing-kepzes

Az Európai Unió általános adatvédelmi rendelete (GDPR)

Az Európai Unió általános adatvédelmi rendelete (GDPR) nem egyszerűen átalakítja a tagállamok, köztük Magyarország eddig is sok elemében összehangolt, de nemzeti törvényekből megismerhető adatvédelmi szabályrendszerét, hanem e törvények helyébe lép.
Ami tartalmilag változatlan marad, az is új összefüggések közé, új jogszabályi keretbe kerül 2018. május 25-től.
gdpr.jpg
A GDPR által hozott számos – sokszor kifejezetten üzlet- és adatkezelőbarát, más elemeiben viszont éppen az érintettek jogait és az adatbiztonsági garanciákat bővítő – szabályozási újdonság pedig ugyanúgy közvetlenül hatályos és a magyar adatkezelők, hatóságok és bíróságok által is alkalmazandó jogi normává válik, mint az Infotörvény eddig követett szabályai.
Az adatvédelmi ismeretek felfrissítése és a területen dolgozók folyamatos képzése, az adatkezelési gyakorlatok felülvizsgálata a GDPR-ból eredő kötelezettség.
 
Ráadásul nem is tét nélküli: a rendelet ugyanis jelentősen megemeli a jogsértések adatkezelői kockázatát a nemzeti adatvédelmi hatóságok komoly megerősítésével, amelyeknek többek közt árbevétel-arányos, de akár 20 millió euróig terjedő adatvédelmi bírság kiszabására is módja lesz a GDPR megsértése esetén.
Nem elhanyagolható tehát marketinges kollégáknak sem, hiszen munkájuk során nap mint nap dolgoznak címlistákkal, adatbázisokkal, melyek védelme szintén szerepel a GDPR-ban.

További részleteket a GDPR-al kiemelten foglalkozó adatvédelmi képzéseinkről honlapunkon talál!

Nemzetközi Marketing Menedzsment képzés

Most ajándék könyvvel!

Képzésünk fókuszában a nemzetközi elméleti és gyakorlati tudás elsajátítása áll, esettanulmány feldolgozásán keresztül, adatokkal, elemzésekkel, különböző piaci helyzet teremtésével, modellezésével.

Ez a marketing szemléletű menedzsment képzés fejleszti a résztvevők ismereteit és segíti őket egyedi megoldások kidolgozásában, önálló célok megvalósításában.
nemzetkozi_marketingmenedzsment_kepzes.jpg
Jelentkezzen 2018. januárjában induló Nemzetközi Marketing Menedzser képzésünkre december 20-ig, mert következő csoportunk résztvevőinek ajándékba adjuk Király Béla: Nagy marketing szótár című könyvét!
A Nagy marketing szótárban közel 6000, a mindennapi marketingmunka során előforduló vagy marketinggel kapcsolatos szó, kifejezés magyarázatát találhatjuk meg jól érthető, szakszerű formában. A könyv nem csak az alapvető kifejezéseket, de a napjainkban divatos és új keletű szavakat és fogalmakat is megmagyarázza.
További részletek a képzésről és a promócióról ide kattintva találhat! 

5 könyv, amit mindenképp olvassunk el, mielőtt felveszünk valakit!

address-book-2152429_1920.jpg

 Egy részlet a Profession.hu nemrég megjelent cikkéből. Nagyszerű olvasmány lehet minden HR és HR-el bármilyen kapcsolatban álló kollégáknak egyaránt. Első helyen kiváló előadónk, Kelkó Tamás könyve, melyet mi is ajánlunk mindenkinek! Ha szeretnéd a szerzőt élőben is meghallgatni, gyere el Hatékony Toborzás képzésünkre is!

A kiválasztási folyamat sok esetben nem könnyű a cégek számára, különösen a mostanában jellemző munkaerő-piaci viszonyok mellett. Értékes, szakképzett munkaerőből ugyanis nagyon komoly hiány lépett fel az elmúlt időszakban, ez pedig meg is látszik a cégeknél: szinte folyamatosan küzdenek a munkaerőhiány problémájával, legalábbis ami a tényleg jó munkaerőt illeti.

Mivel az elmúlt évtizedben jó néhány éven át fordított felállás volt a jellemző, vagyis akkora volt a munkanélküliség, hogy a cégek gyakorlatilag bármit megtehettek, mindig találtak újabb és újabb dolgozókat, a megalázó fizetések és körülmények miatt sokan mentek külföldre. A kint szerencsét próbáló szakképzett munkavállalók zöme pedig megtalálta a számításait, és vissza sem jött. Ezért alakult ki a jelenlegi helyzet, vagyis az, hogy nemhogy azt csinálnak a cégek, amit akarnak, hanem komolyan versengeniük kell a jó munkaerőért.

Nehézségek a kiválasztásban

Ahhoz, hogy a cégünk sikeres legyen, tehetséges, motivált, szakképzett és hatékony dolgozókkal kell együttműködnünk. Az első lépés azonban az, hogy meg kell őket találnunk, így kiemelt jelentőséggel bír a kiválasztás folyamata. Ezt a legtöbb vezető tudja is, és éppen ezért nem könnyű feladat a felvételiztetés.

A toborzás során már az elejétől kezdve fontos odafigyelni a részletekre. Az első pont itt az álláshirdetés: hol hirdetünk, hogyan hirdetünk, milyen a hirdetésünk. Ezután jöhet a jelentkezőkkel való kommunikáció, a szűrés, az interjúk, a próbafeladatok, végül pedig kiválasztjuk azt, akivel együtt szeretnénk dolgozni.

Így leírva persze ez sokkal könnyebbnek tűnik, mint amilyen valójában. A folyamat során tudnunk kell kiszűrni, ki mond igazat és ki nem, kinek van olyan gondolkodása, amilyenre szükségünk van. Fontos, hogy ki mennyire lelkes, motivált, szorgalmas, mennyire tud kreatív lenni, kinek milyen végzettsége tapasztalata van. Kell némi tudás és tapasztalat ahhoz, hogy mindezt átlássuk a jelöltekkel való interakciók során.

Könyvek, amiket érdemes a témában elolvasni

Könnyebb a helyzet ott, ahol profi HR-osztály áll rendelkezésre, de sok cégnél ez nincs így. Ha a mi cégünknél is problémás a helyzet, jól jöhet az alábbi lista, mely 5 olyan könyvet tartalmaz, amit mindenképpen érdemes elolvasni, ha új embert szeretnénk felvenni.

  1. Egy fejvadász vallomásai – avagy munkaerő kiválasztás a sógoron, a komán, és a barátokon túl! – Kelkó Tamás

Nem véletlenül áll ez a könyv a lista élén: Magyarországon igen komoly „hagyománya” van annak, hogy ha valakinek van egy kisebb-nagyobb vállalkozása, cége, azt az ismerőseivel, barátaival, rokonaival tölti fel. Aztán jellemzően megy a csodálkozás, bosszankodás, hogy nem úgy mennek a dolgok, ahogy kellene, az alkalmazottak elrontanak ezt-azt, és úgy általában, elmarad a cég teljesítménye a várttól.

A szerző szerint sok vezető tartja az alkalmazottait „fizetett ellenségnek”, és nem véletlenül: úgy érzik ahelyett, hogy korrekt módon elvégeznék a munkájukat, elérnék a kitűzött célokat, a dolgozók akadályozzák őt és a céget.

A gond csak az, hogy minden vezetőnek lehetősége van eldönteni, kit vesz fel: aki nem elégedett az alkalmazottaival, annak elsősorban magában kell keresnie a hibát. Átgondolatlanul végzik a munkaerő felvételt, ezáltal gyakorlatilag megbénítják cégüket. Szép dolog, ha segít az ember a barátainak, a családjának, de ez egyenes út ahhoz, hogy alkalmatlan dolgozók hemzsegjenek a cégnél.

A könyv szerzője szerint Magyarországon nagyon sok olyan vállalkozás van, ami egy helyben topog, pedig igen komoly sikereket érhetne el. Úgy látja, ezekben az esetekben jellemzően az a probléma, hogy a kulcsmunkakörökben nem a megfelelő emberek foglalnak helyet, akik nem tudnak hatékonyan tenni a cég növekedése érdekében.

A teljes cikk mind az öt könyvvel megtalálható itt a Profession.hu oldalán.