Sämling Kft. - A fejlődésben hiszünk, a képzésekben hiszünk.

Marketing képzések

Újra indítjuk Nemzetközi Marketing Menedzsment képzésünket május 9-én

2014. március 21. - marketinginfó

A 7 napos képzés folyamán áttekintjük a marketing fogalomrendszerét, összefoglaljuk tartalmi elemeit.
A képzés fókuszában az elméleti és gyakorlati tudás elsajátítása áll, esettanulmány feldolgozásán keresztül, adatokkal, elemzésekkel, különböző piaci helyzet teremtésével, modellezésével.

Elsősorban azoknak ajánljuk, akik érdeklődnek a marketinggel kapcsolatos újdonságok, aktualitások és a legfrissebb tanulmányok iránt, és akik versenyképes végzettséget szeretnének a hazai munkaerőpiacon.

Tematika:

1. modul
Bevezetés. A marketing definíciója és hatásköre
Csoportfeladat ismertetése
Marketing stratégiai tervezés
 
2. modul
Termékstratégia
Hirdetés és értékesítési promóció
 
3. modul
Vásárlói szokások és piaci szegmentálás
Marketingkutatási terv és a fogyasztói kutatási folyamat
 
4. modul
Személyes eladás és direkt marketing
Integrált marketing kommunikációs stratégiák
 
5. modul
Ár- és értékesítés politika
Elosztási stratégiák
Marketing irányítás, marketing információs rendszerek
 
6. modul
Helyzet analízis
A nemzeti és nemzetközi marketing vállalat megértése
Nemzetközi marketing stratégiák
A kurzus áttekintése
Vizsga prezentációk



A résztvevők többek közt:

- megismerik a marketing alapvető fogalmait, elméleti kereteit és azok gyakorlati alkalmazását

- elsajátítják a legfontosabb jogi és etikai kapcsolódásokat, a társadalmi felelősségvállalás gondolatkörét

- önállóan rendszereznek, és el is készítenek egy marketing tervet

- megismerik a nemzeti és nemzetközi sajátosságokat, illetve képesek ezt rendszerbe foglalni

- elsajátítják a napjainkban használt legfontosabb marketingkutatási módszereket

- megismerik, hogyan építhetik fel cégükön belül a marketing információs rendszert

- birtokában lesznek annak, hogy egy adott piaci probléma esetében melyik eszközt célszerű használni

- elsajátítják a termékkel kapcsolatos legfontosabb marketing feladatokat a fejlesztéstől a piacon tartásig

- megismerik az egyes termékélet-görbéket és azok alkalmazását

- birtokában lesznek annak, hogy mikor melyik árképzési módszert érdemes választani

- megismerik, miként kommunikálják az adott márka előnyeit a piacon

- megismerkednek a klasszikus eszközökkel (ATL) és elsajátítják napjaink új technikáit is (online marketing, gerillamarketing)

- birtokában lesznek annak, hogy az eszközök az adott feladattól függően hogyan integrálhatók

Képzési napok
: május 9., május 16., május 23., május 30., június 13., június 20., július 11.


 

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingkepzes.blog.hu/api/trackback/id/tr335867932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.