Képzésünk fókuszában a nemzetközi elméleti és gyakorlati tudás elsajátítása áll, esettanulmány feldolgozásán keresztül, adatokkal, elemzésekkel, különböző piaci helyzet teremtésével, modellezésével.
Ez a marketing szemléletű menedzsment képzés fejleszti a résztvevők ismereteit és segíti őket egyedi megoldások kidolgozásában, önálló célok megvalósításában.
Jelentkezzen 2018. januárjában induló Nemzetközi Marketing Menedzser képzésünkre december 20-ig, mert következő csoportunk résztvevőinek ajándékba adjuk Király Béla: Nagy marketing szótár című könyvét!
A Nagy marketing szótárban közel 6000, a mindennapi marketingmunka során előforduló vagy marketinggel kapcsolatos szó, kifejezés magyarázatát találhatjuk meg jól érthető, szakszerű formában. A könyv nem csak az alapvető kifejezéseket, de a napjainkban divatos és új keletű szavakat és fogalmakat is megmagyarázza.
További részletek a képzésről és a promócióról ide kattintva találhat!