Szakmai oktatókkal olyan hiánypótló, interaktív bormarketing képzést indítunk, ahol lehetőség van asaját kérdések megválaszolására is.
Célunk, hogy a résztvevők megismerjék a bor világpiaci trendjeit, a borkultúra marketing
aspektusait, valamint a bormarketing speciális, egészen egyedi aspektusainak összefüggéseit is.
Gyakorlati példákkal illusztráljuk a marketing eszközrendszer alkalmazását a hazai és nemzetközi piacon.
Borász cégek számára kiemelten hasznos tudásanyagot nyújtó tanfolyam. Szerezzen piaci előnyt a konkurencia előtt a jelenlegi kiélezett versenyben!
Amiről a 2 napban szó lesz: márkaépítés és stratégia, árképzés, promóciók, hazai borértékesítési csatornák, közösségi bormarketing, értékesítés ösztönzés, bor és PR.
Pincészeteken és borászati cégeken kívül élelmiszer szaklapok kollégái, boros szakmai lapok kollégái,
menedzserek, cégvezetők, hipermarket beszerzők, szupermarket beszerzők, bolttulajdonosok, cégképviselők, egyetemisták, leendő menedzserek, protokolláris szereplők, polgármesterek, jegyzők, ügyvédek, PR menedzserek, vállalati arculat- tervezők és felelősök számára is ajánljuk a 2 napos tanfolyamot.
De természetesen minden, a téma iránt érdeklődőt és a kulisszák mögé betekinteni akaró borrajongót is szeretettel várunk a képzésen!
Oktatóink
Vezető oktatónk, Dr. Szabó Zoltán, borral kapcsolatos publikációi itt érhetőek el!