A 7 napos képzés folyamán áttekintjük a marketing fogalomrendszerét, összefoglaljuk tartalmi elemeit.
A képzés fókuszában az elméleti és gyakorlati tudás elsajátítása áll, esettanulmány feldolgozásán keresztül, adatokkal, elemzésekkel, különböző piaci helyzet teremtésével, modellezésével.
Elsősorban azoknak ajánljuk, akik érdeklődnek a marketinggel kapcsolatos újdonságok, aktualitások és a legfrissebb tanulmányok iránt, és akik versenyképes végzettséget szeretnének a hazai munkaerőpiacon.
Tematika:
1. modul
Bevezetés. A marketing definíciója és hatásköre
Csoportfeladat ismertetése
Marketing stratégiai tervezés
2. modul
Termékstratégia
Hirdetés és értékesítési promóció
3. modul
Vásárlói szokások és piaci szegmentálás
Marketingkutatási terv és a fogyasztói kutatási folyamat
4. modul
Személyes eladás és direkt marketing
Integrált marketing kommunikációs stratégiák
5. modul
Ár- és értékesítés politika
Elosztási stratégiák
Marketing irányítás, marketing információs rendszerek
6. modul
Helyzet analízis
A nemzeti és nemzetközi marketing vállalat megértése
Nemzetközi marketing stratégiák
A kurzus áttekintése
Vizsga prezentációk
A résztvevők többek közt:
- megismerik a marketing alapvető fogalmait, elméleti kereteit és azok gyakorlati alkalmazását
- elsajátítják a legfontosabb jogi és etikai kapcsolódásokat, a társadalmi felelősségvállalás gondolatkörét
- önállóan rendszereznek, és el is készítenek egy marketing tervet
- megismerik a nemzeti és nemzetközi sajátosságokat, illetve képesek ezt rendszerbe foglalni
- elsajátítják a napjainkban használt legfontosabb marketingkutatási módszereket
- megismerik, hogyan építhetik fel cégükön belül a marketing információs rendszert
- birtokában lesznek annak, hogy egy adott piaci probléma esetében melyik eszközt célszerű használni
- elsajátítják a termékkel kapcsolatos legfontosabb marketing feladatokat a fejlesztéstől a piacon tartásig
- megismerik az egyes termékélet-görbéket és azok alkalmazását
- birtokában lesznek annak, hogy mikor melyik árképzési módszert érdemes választani
- megismerik, miként kommunikálják az adott márka előnyeit a piacon
- megismerkednek a klasszikus eszközökkel (ATL) és elsajátítják napjaink új technikáit is (online marketing, gerillamarketing)
- birtokában lesznek annak, hogy az eszközök az adott feladattól függően hogyan integrálhatók
Képzési napok: május 9., május 16., május 23., május 30., június 13., június 20., július 11.